بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 1-9 پرسشنامه سبک شخصی- کدام هستید: انجام دهنده، احساس کننده و ارتباط دهنده؟

احساس کننده گان

❏ آدم بسیار حساسی هستم.

❏ به احساسم توجه زیادی می کنم.

❏ عاشق ماساژ و حمام آب گرم هستم.

❏ موسیقی و هنر برای من بسیار مهم هستند.

❏ خیلی با احساساتم در ارتباط هستم.

________________________________________________________ 

 

ارتباط دهنده گان

❏ خودمانی هستم و از ملاقات و گفتگو با مردم لذت می برم.

❏ ترجیح می دهم با مردم باشم تا هر چیز دیگری.

❏ عمیقاً به احساسات دیگران اهمیت می دهم.

❏ خیلی دیگران را درک میکنم.

❏ روابط برای من مهمتر از دستاوردها هستند.

________________________________________________________

فکر کننده گان

❏ حقایق و محاسبه را دوست دارم.

❏ تمایل دارم که آدم خیلی منطقی باشم.

❏ یک برنامه ریز هستم.

❏ دوست دارم به مشکلات فکر کنم.

قبل از اقدام به دقت هزینه ها و منافع را می سنجم. 

________________________________________________________

انجام دهندگان

❏ تحمل دست رو دست گذاشتن و فکر کردن را ندارم.

❏ دوست دارم برای مشکلات اقدام کنم.

❏ دوست دارم هر روز چیزهایی را به پایان برسانم.

❏ دوست دارم  موانع را زیر و رو کنم.

❏ اول عمل و بعد فکر می کنم.

________________________________________________________

آیا شما عمدتاً یک فکر کننده، انجام دهنده، احساس کننده یا ارتباط دهنده هستید؟ اگر موارد بیشتری را در یک زمینه نسبت به سایر حوزه ها علامت زده اید، ممکن است بخواهید کار خود را در بخشی از این کتاب  که با آن سبک مطابقت دارد شروع کنید:

  • فکر کننده: بخش دوم، تفکر درمانی

  • انجام دهنده: قسمت سوم، رفتار درمانی

  • احساس کننده: قسمت چهارم، احساسات فیزیکی

  • ارتباط دهنده: بخش پنجم، رابطه درمانی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد