بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کتامین بهبودهای کوتاه مدت قابل توجهی را برای افسردگی نشان می دهد (مطلب ارسالی)

محققان استفاده رو به رشد کتامین را به عنوان درمانی برای افسردگی در نیوزیلند بررسی کردند. آنها ضمن اشاره به مزایای بالقوه آن برای افسردگی مقاوم به درمان، توصیه می کنند که از افزایش سریع در مقیاس بزرگ استفاده نکنید. مطالعات نشان می‌دهند در حالی که کتامین بهبود کوتاه‌مدتی را ارائه می‌کند، ممکن است منجر به نرخ عود بالا و استفاده نادرست احتمالی شود. نکته کلیدی، انتخاب دقیق بیمار، نظارت دقیق و ساختارهای پشتیبانی قوی است.  

کتامین بهبودهای کوتاه مدت قابل توجهی را برای افسردگی نشان می دهد اما نرخ عود بالایی پس از درمان دارد.

خطر بالقوه استفاده نادرست، با نگرانی در مورد احتمال سوء استفاده، مشکلات مثانه و عوارض جانبی حافظه وجود دارد.

توصیه ها از استفاده کنترل شده، اولویت دادن به افسردگی مقاوم به درمان و تحت راهنمایی پزشکان آشنا حمایت می کنند.

کتامین را می توان برای مدیریت افسردگی مقاوم به درمان استفاده کرد، اما محققان هشدار می دهند که باید این کار را با احتیاط انجام داد.

در سرمقاله ای در مجله پزشکی نیوزلند، دکتر بن بیگلهول، دانشیار جیمز فولدز و پروفسور راجر مولدر، همه از دانشگاه اوتاگو، کرایست چرچ، استفاده از کتامین برای درمان بیماری های روانی در نیوزیلند و چگونگی در حال تکامل بودن آن را بررسی کردند.

آنها معتقدند دسترسی بیشتر به کتامین برای مدیریت افسردگی مقاوم به درمان مفید است، اما از «افزایش سریع در مقیاس بزرگ» در استفاده از کتامین پشتیبانی نمی‌کنند.

در نیوزیلند، کتامین بیشتر در محیط‌های تحقیقاتی استفاده می‌شود، اگرچه استفاده محدودی توسط خدمات تخصصی با بودجه عمومی وجود دارد. به تازگی درمان توسط ارائه دهندگان خصوصی ارائه شده است.

مطالعات نشان داده‌اند که کتامین با بهبودهای کوتاه‌مدت بزرگی در علائم افسردگی مرتبط است، اما می‌تواند منجر به نرخ بالای عود پس از پایان درمان شود. دکتر بیگلهول می گوید که مدیریت این عود برای پزشکان یک چالش خواهد بود.

علاوه بر این، نگرانی هایی در مورد پتانسیل سوء استفاده از کتامین و سایر عوامل نامطلوب از جمله مشکلات مثانه و عوارض جانبی احتمالی حافظه وجود دارد.

در حالی که بیشتر کتامین‌هایی که در خیابان‌ها یافت می‌شوند از خارج از کشور می‌آیند، یادگیری از تجربه های گذشته در مورد داروها بسیار مهم است. برخی از کتامین‌های تجویز شده ممکن است به طور بالقوه برای اهداف غیر قانونی مورد سوء استفاده قرار گیرند.

افرادی که این درمان را دریافت می کنند باید به دقت انتخاب شوند و از نزدیک برای هر گونه اثرات منفی تحت نظر باشند.

پتانسیل کتامین هیجان انگیز است، اما ما باید محتاط باشیم و از درمان های هیجان انگیز گذشته درس بگیریم.

کالج روانپزشکان سلطنتی استرالیا و نیوزلند توصیه می کند که استفاده از آن را به موارد افسردگی مقاوم به درمان در خارج از تحقیقات محدود کنید. این دارو فقط باید توسط پزشکانی که با دارو آشنا هستند و با منابع لازم پشتیبانی می شود، تجویز شود.

خدمات تخصصی برای شروع درمان با کتامین برای افسردگی مقاوم به درمان مناسب است، اما ما باید اطمینان حاصل کنیم که همه به آن دسترسی عادلانه دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد