بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

افراد مثبت اندیش چه ویژگی هایی دارند؟ (مطلب ارسالی)

مثبت اندیشی پذیرش و اندیشه به افکاری است که موجب رشد و پیشرفت شخصی می شود و نتایج مطلوب و خوبی را به همراه دارد. فرد در چارچوب اندیشه مثبت، نسبت به خود و دیگران احساس خوبی دارد و آینده را با دید مثبت تجسم می کند. به طور کلی مثبت ‌اندیشی در پی یافتن راه حلهاست، اما اندیشه منفی پیوسته روی مشکلات متمرکز است. 

 

تاثیر تفکر مثبت در موفقیت شغلی

تفکر مثبت در شغل یعنی باور خود و توانایی فردی و ترس نداشتن از شکست ها که فرد با این نگرش می تواند به اهداف بزرگی برسد و با برنامه ریزی به پیشرفت دست یابد.

تفکر مثبت در ورزش

تفکر مثبت در ورزش یعنی باور قلبی برای رسیدن به نتیجه مطلوب است که باعث ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر و ادامه ی کار می شود. با نگرش مثبت فرد تمایل بیشتری برای یادگیری و آموزش خواهد داشت و با انرژی و قدرت بیشتری مسیر را ادامه خواهد داد.

 تفکر مثبت در عشق

تفکر مثبت در عشق و دوست داشتن، شما را به این باور می رساند که فرد مورد علاقه خودتان را پیدا خواهید کرد در نتیجه این نوع تفکر ارتباطات شما را گسترده تر خواهد کرد و باعث خواهد شد که شما با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنید.

تفکر مثبت در زندگی روزانه

تفکر و اندیشه ی مثبت در زندگی با وجود موانع و مشکلات بسیار، ضروری و لازم است. اندیشه مثبت برای شما شادی، خوش‌اخلاقی و … را به ارمغان خواهد آورد و دیدگاهتان را روشن تر خواهد کرد. کسی که تفکری مثبت دارد همیشه شاد و خوشحال است و هرگز اجازه نمی دهد که مشکلات و افراد با تفکر منفی احساسات و تفکرات او را تحت تاثیر قرار دهند.

موفقیت و مغلوب بودن فرد بستگی به طرز تفکر او دارد. اگر انتظار شکست داشته باشد و به مشکلات بیندیشد و ذهن خود را با افکار منفی پر کنید، برای رسیدن به موفقیت تلاش نخواهید کرد و نهایتاً به شکست خواهید رسید. اگر می خواهید در هر کاری مانند ورزش، سیاست ، هنرپیشگی و موسیقی و … بهترین باشید باید نگرش خود را مثبت کنید و به افکار مثبت بیندیشید.

برای موفق بودن در هر کاری نیاز به تخصص و مهارت است، اما یقین داشته باشید بدون تفکر مثبت و خوش‌بینی فرد امید خود را از دست می دهد و شکست را قبول می کند.

در رسیدن به موفقیت و اهداف باید مشکلات و سختی‌ها را هم در نظر بگیریم اما در عین حال باید این باور قلبی را هم داشته باشیم که برای هر مشکلی راه‌ حلی وجود دارد. تفکر مثبت قدرتی است که به شما انگیزه می دهد تا خوب فکر کنید و همیشه شاد باشید.

نتایج مثبت اندیشی

افراد مثبت اندیش اغلب اوقات شاد هستند و در هر شرایطی با نگرش مثبت افکار خود را کنترل می کنند. این افراد به آسانی با شرایط سخت و مشکلات روبه رو می شوند و سعی می کنند برای حل آنها راه حل پیدا کنند؛ در هر شرایطی آرامش خود را حفظ می کنند تا به راه حل های بهتری برسند در نتیجه با مثبت اندیشی می توان در حل مشکلات به راه حلی مناسب دست یافت.

افراد مثبت اندیش چه ویژگی هایی دارند؟

درباره گذشته و آینده فکر میکنند اما در زمان حال زندگی میکنند و به داشته های خود راضی و خشنوداند.

همیشه در کلام خود کلمات و عبارات مثبت را به کار می برند.

ابتدا فکر کرده و سپس عمل می کنند. در نتیجه کمتر دچار خطا و اشتباه میشوند.

هنگام نظر درباره موضوعی جنبه های مثبت آن را بیان می کنند.

همیشه پر انرژی و شاد هستند.

سعی می کنند از زندگی لذت ببرند

و …

افرادی با تفکر منفی چه ویژگی هایی دارند؟

همیشه از وضع خود ناراضی هستند و شکایت می کنند

بدون دلیل با نظرات دیگران مخالفت می کنند

از عبارات و کلمات منفی بیشتر استفاده می کنند

در مواجه با شکست متوقف می شوند و تلاش نمی کنند

هنگام نظر درباره موضوعی جنبه های منفی آن را بیان می کنند

مشکلات را بزرگ می کنند و از کاه کوه می سازند.

بیشتر اوقات بداخلاق و افسرده هستند و غالبا خواب راحتی ندارند

و …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد