بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 17-7 پیگیری سوتیام از احساس رضایت در زندگی

وضعیت

افکار رضایت بخش

شدت رضایت (0-100)

در یک عروسی عکس گرفتم.

سرگرمی من به شغل دومم تبدیل شده است. این رویای من بود! 

80

من برای تدریس در کلاس آموزش عکاسی دیجیتال انتخاب شدم.

عاشق تدریس هستم. من باید در کاری که انجام می دهم بسیار ماهر باشم. 

70 

من با دوستانم به سفر دریایی تفریحی رفتم.

این عالی بود تا حالا نتونستم با خودم اینجوری رفتار کنم. 

85

پیاده روی طولانی در محله ام انجام دادم و متوجه مناظر شدم.

من بیشتر از هر زمان دیگری از چنین چیزها قدردانی می کنم.

60

قبض هایم را پرداخت کردم.

من آن را برای مدت طولانی به تعویق انداخته بودم. شکوه بزرگی نبود، اما حس خوبی داشت.

40

بعد از بهبودی به اولین مهمانی رفتم.

من کمی روی صحنه نقش آفرینی کردم. دیدن دوستانم در آنجا لذت بخش بود.

65


تمرین!

با استفاده از پیگیری رضایت سوتیام به‌عنوان راهنما، ردیاب خود را در کاربرگ 17-8 تکمیل کنید تا چیزهای خوبی را که در زندگی‌تان می‌گذرد پیگیری کنید. به یاد داشته باشید که رویدادهای مهم و جزئی را نیز در نظر بگیرید.


1. یک رویداد خاص را در ستون سمت راست بنویسید.

2. در ستون وسط، افکار و احساسات خود را در مورد رویداد یادداشت کنید.

3. در ستون سمت چپ، احساس رضایتی که از آن رویداد تجربه کردید را در مقیاس 0 (عدم رضایت) تا 100 (رضایت کامل) ارزیابی کنید.

4. پس از تمرین، از کاربرگ 17-9 استفاده کنید و در مورد یافته هایتان در مورد بهبودی و تندرستی خود بنویسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد