بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 17-10 "تعویض کننده رضایت" کاکو- وقتی شادی زندگی شما پژمرده میشود

رویداد

فکر رضایت بخش

فکر تعویض کننده رضایت 

در نقطه پنالتی، من توپ را مستقیماً به دایره مرکزی زمین راندم.

شروع خوبی است، من می توانم در این مسابقات خودم را بکشم بالا..

آخرین باری که اینطور شوت کردم، توپ به حریف رسید.

شادمهر گفت: "تو واقعا امروز گل کاشتی!"

راست می گوید. من گل کاشتم!

او مرا خجالت زده کرد. احساس می کنم لیز خوردم. 

من تا پایان نیمه اول پیشتاز بودم.

بازی من واقعاً در حال پیشرفت است. من باید در مورد گل زدن فکر کنم.

هر بار که چنین افکاری به ذهنم خطور می‌کند، صدای مادرم به ذهنم می آید که به من می‌گوید که من هرگز به چیزی نمی‌رسم.


توجه کنید که چگونه افکار اولیه و رضایت بخش کاکو توسط افکار تعویض کننده رضایت او از بین می روند. این افکار تعویض کننده رضایت باعث ایجاد احساس افسردگی در کاکو نمی شوند (مانند افکاری که در فصل های 5، 6 و 7 مورد بحث قرار گرفت)، اما آنها احساسات خوب را از او سلب می کنند. وقتی شادی زندگی شما به این شکل ربوده شود، بیشتر مستعد عود می شوید.


تمرین!

پس چه کاری می توانید انجام دهید تا شادی خود را حفظ کنید؟ خوب، ما یک استراتژی برای مقابله با تعویض کننده های رضایت داریم. برای مشاهده نحوه استفاده کاکو از برگه "مختل کننده رضایت"، کاربرگ 17-11 را بررسی کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد