بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 6-24 اندیشه جایگزین آرماندا- تعهد به رابطه

آرماندا: اگر نتیجه به جدایی بکشد، می توانم آن را تحمل کنم. من عاشق این مرد هستم. اکنون بیشتر دوست دارم ریسک نمایم و خودم را متعهد به این رابطه کنم و ببینم چه اتفاقی می افتد.

_________________________________________________________  

یکی از مخرب ترین افکار خود را در نظر بگیرید و از استراتژی بدترین سناریو استفاده کنید تا پاسخی مؤثر به آن فکر بدهید.

 

1. وقتی متوجه بدترین سناریو غیر قابل تحمل گشتید، آنرا بنویسید.

2. آزمون بدترین سناریو را در کاربرگ 6-25 انجام دهید.

3. افکار مخرب خود را با یک فکر بازپروری شده جایگزین در کاربرگ 6-26 یادداشت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد