بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 16-12 تکنیک "من پیام می دهم" به جای پیام سرزنشی

پیام سرزنشی

من پیام می دهم

تو دیگه منو دوست نداری.

کمی احساس ناامنی میکنم من مطمئناً کمی محبت بیشتر می خواهم.

تو هرگز علف های هرز را هرس نمی کنی مگر اینکه من بارها و بارها با تو در مورد آن مشکل کلنجار برم.

من دوست ندارم در مورد چمن زنی دائما عیب جویی کنم. اگر بتوانی راهی برای انجام منظم‌تر آن پیدا کنی، احساس میکم نیازی به ایجاد مشکل نداشته باشم. 

تو از همه چیز شاکی هستی.

من گاهی نگرانم که خوشحال نیستی چون شکایت های زیادی داری.

تو واقعاً مرا ناراحت و عصبانی می کنی.

من احساس می کنم کمی از شما دلخورم.

تو مبلغ زیادی از کارت های اعتباری دریافت می کنی.


تو هرگز ظروف خود را در ماشین ظرفشویی قرار نمی دهی!


تو همیشه دیر میرسی.


تو قدر کارهایی که من در اینجا انجام می دهم را نمی دانی.



البته ممکن است که "من پیام می دهم" منجر به پاسخ منفی شریک شما شود. آنها شانس شما را در مقایسه با سرزنش و شکایت "تو پیام می دهی" بهبود می بخشند.


نکته!

شما می‌توانید "من پیام می دهم" خود را نه تنها با بیان آنچه احساس می‌کنید، بلکه با بیان علاقمندی خود نیز موثر تر کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد