بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

در نظر گرفتن پیامدهای بهبود- پیشرفت شغلی (3)

پس از اینکه تمام گزینه های ممکن برای حل مشکل خود را فهرست کردید، باید محتمل ترین نتایج را برای هر یک از آن گزینه ها در نظر بگیرید. ما از شما نمی خواهیم که فالگیر باشید. بدیهی است که شما نمی‌توانید «نمی‌دانید» که راه‌حل‌های شما چگونه نتیجه می‌دهند، اما می‌توانید به خوبی حدس بزنید. بنابراین بهترین راه را برای ارزیابی آنچه فکر می‌کنید محتمل‌ترین اتفاق است، در نظر بگیرید. کاربرگ 12-8 نشان می دهد که دایان چه چیزی را مطرح می کند.


آنچه که کلثوم از دنیای روان برداشت کرده (بهبود پیشرفت شغلی)  

زمینه‌های بهبود مهارت‌ها، کیفیت‌ها یا توانایی‌هایی هستند که یک کارمند می‌تواند آنها را توسعه یا ارتقا دهد. این می‌تواند شامل مدیریت زمان، تفویض اختیار، سازماندهی، ارتباطات و مشارکت باشد. بسیاری از این مهارت‌ها و توانایی‌ها آنهایی هستند که کارکنان روزانه در محل کار از آن‌ها استفاده می‌کنند.

  • نقاط عطف- تعیین اهداف غالبا فرایند طاقت فرسایی است. بنابراین آنچه شما باید انجام دهید این است که پروژه‌های بزرگ شخصی و حرفه‌ای خود را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید و اهداف خود را بر این اساس تعیین کنید. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا انگیزه داشته باشید و سطح انرژی خود را در طول سفر بالا نگه دارید.
  • نقاط قوت و ضعف- برای اینکه بتوانید عملکرد روزمره خود را بهبود ببخشید، باید نقاط قوت خود را گرامی بدارید و همزمان بر نقاط ضعف خود غلبه کنید.
  • محدودیت‌ها- یک بار روی یک فعالیت کار کنید و همه موارد را تمام کنید تا استرس کمتری داشته باشید و در معرض اشتباه یا دوباره کاری قرار نگیرید. همه چیز را در ذهن خود روشن نگه دارید. بی‌شک، قادر خواهید بود خیلی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت، خیلی سریع‌تر به نتیجه برسید.
  • شروع تا پایان-  اگر پروژه یا کاری را شروع کرده‌اید، مطمئن شوید که این پروژه با حداکثر کیفیت، به آخرین مرحله خواهد رسیده. جشن موفقیت را برگزار کرده و به خود پاداش دهید. انجام این کار باعث افزایش عملکرد کاری شما می‌شود.
  • ابزارهای مناسب- سازمان خود را با جدیدترین ابزار و فناوری به روز نگه دارید. بسیاری از گزینه‌های موجود در بازار را کاوش کنید و بهترین‌ها را با توجه به نیازهای خاص کسب و کار خود، ارزیابی کنید.
  • مدیریت زمان- هنگام شروع کار بر روی یک پروژه جدید، اختصاص زمان مناسب بهترین راهکار برای بهبود عملکرد است.  بنابراین، اگر روی مدیریت زمان خود کار کنید، پیشرفت چشمگیری در بهره‌وری کار خواهید دید.
  • اولویت‌بندی- قبل از شروع روز، لیستی از کارها یا فعالیت‌هایی را که برای آن روز برنامه‌ریزی کرده‌اید مرور کنید. اکنون، از یک ابزار برنامه‌ریزی پروژه برای تعیین مهلت سررسید و وضعیت اولویت برای هر یک استفاده کنید. پس از آن، فوری‌ترین و ضروری‌ترین کارها را در نظر بگیرید و آنها را در اسرع وقت انجام دهید. 
  • برنامه‌ریزی- وقت خود را برای برنامه‌ریزی جلسات خود اختصاص دهید، اما آنها را کوتاه کنید. قبل از شروع جلسه اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر لازم وجود دارد.
  • ارتباط- ارتباطات موثر عملی است که باعث می‌شود شما در مورد نتیجه‌گیری بهتر کارها اطمینان یابید، روش‌های جدید و پیشرفته‌ای را برای دستیابی به نتایج بهتر بیاموزید و در آخر، عملکرد کلی کار را بهبود ببخشید. گزینه‌های مختلف موجود در بازار را ارزیابی کنید، از جمله برنامه پیام‌رسانی تیمی، صفحه بحث، برنامه چت گروهی، ابزار کنفرانس ویدئویی و غیره.
  • ابتدا کارهای دشوار- سعی کنید هر کاری را با توجه به اهمیت خاص و فوری آن در لیست کارهای خود قرار دهید. “مهم‌ترین کارها” را در بالا نگه دارید و بررسی موارد موجود در لیست خود را از بالا به پایین شروع کنید.
  • تمرکز - وقفه در محل کار خطرناک است. آنها باعث می‌شوند تمرکز و وقت خود را از دست بدهید و در پایان، مدیریت کار شما را مختل کرده و باعث تاخیر در تحویل پروژه‌ها می‌شود.عوامل حواس‌پرتی را در ساعات کار کنار بگذارید (تلفن‌های هوشمند، رسانه‌های اجتماعی، گپ‌ و گفت با همکاران و سایر موارد).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد