بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 12-12 اجرا و مرور دایان- موفقیت در اجرا برنامه (6)

دایان: فکر می کنم برخی از این استراتژی ها برای من مفید هستند. همین هفته گذشته، من به عنوان سرپرست یک پروژه انتخاب شدم. این اولین است. متوجه شده ام که افراد دیگر بیشتر به دنبال مشاوره با من هستند. سخنرانی که هفته گذشته انجام دادم در واقع خوب پیش رفت. غش نکردم در این مرحله! می‌خواهم با شرکت در کلاسی در دانشگاه، مهارت‌های سخنرانی خود را بیشتر تقویت کنم. این یک شروع خوب به نظر می رسد. 

 _________________________________________________________

همانطور که می بینید، طرح دایان بسیار خوب عمل می کند. طرح شما درست پیش میرود یا نه؟ اگر طرح شما موفقیت‌آمیز نبوده، حتماً به بررسی ایده‌ها یا تغییراتی در برنامه بپردازید. حتی می توانید فرآیند ششگانه حل مسئله را دوباره اجرا کنید.


تمرین!

از کاربرگ 12-13 برای ثبت نظرات خود در مورد اجرا و بررسی راه حل های مشکل خود استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد