بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 16-8 برگه ردیابی لنز زندگی گولای: کمال گرا، کمک گریز،آسیب پذیر

رویداد

عاطفه و واکنش

لنز زندگی

فراموش کردم قبض را به موقع پرداخت کنم.

گولای از عصبانیت از کوره در رفت و مرا احمق خواند. او گفت که در وهله اول نباید روی من برای پرداخت قبض حساب می کرد.

کمال گرا، کمک گریز 

در خانه را قفل نکردم.

گولای از عصبانیت می لرزید. او گفت ما واقعاً خوش شانسیم که مورد سرقت قرار نگرفتیم.

آسیب پذیر

زمانی که گولای برای کاری خارج از شهر بود، یک نقاش ساختمان آوردم  تا تزئینات بیرونی را رنگ آمیزی کند.

وقتی دید که من چه کار کرده ام، گفت دارم پول را دور می ریزم. او گفت که می‌توانست خودش این کار را انجام دهد. می‌دانم که وقت ندارد.

کمک گریز

گولای فراموش کرد شیر را در یخچال بگذارد.

گولای قسم خورد و مشتش را به دیوار کوبید و من احساس کردم که تقصیر من است.

کمال گرا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد