بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بازتاب های جیران از باورهای منفی (کاربرگ 3-5)

جیران: می توانم ببینم که برخی از باورهای مسدود کننده تغییر در من وجود دارند. همیشه فکر می‌کردم که زندگی همینه که هست. اما اکنون در حال تجزیه و تحلیل رخدادهای زندگیم هستم.، حدس می‌زنم می خواهم بر دشواریهای خود غلبه کنم، اما من پاره ای افکار و باورهایی دارم  که مانع انجام کاری برای غلبه بر مشکلاتم میشوند. اگر به فرضیات دست و پا گیرم پایبند باشم، هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. اما در مورد آنها چه کنم؟

_________________________________________________________


در قسمت بعدی، جیران می بیند که در مورد باورهای مشکل ساز خود چه کاری می تواند انجام دهد. اما قبل از اینکه به آن بحث وارد شوید، سعی کنید خلاصه سه باور برتر مسدودکننده تغییر را در کاربرگ 3-6 پر کنید. به سه آزمون مسدودکننده تغییر برگردید و به مواردی که بررسی کردید توجه کنید. سپس سه باور مشکل سازتر را بنویسید که به احتمال زیاد مانع از ایجاد تغییرات در نیل به خوشبختی شما می‌شوند.


_________________________________________________________ فهرست فصل سوم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد