بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

فرم تجزیه و تحلیل "مزایا و معایب" باورهای منفی جیران (قسمت اول) کاربرگ 3-8

کاربرگ 3-8 فرم تجزیه و تحلیل "مزایا و معایب"  باورهای منفی جیران (قسمت اول)

باور مسدودکننده تغییر شماره 1- جیران: هر وقت چیزی جدید را امتحان می کنم، در نهایت دچار اشتباه یا خرابی کار می شوم.

مزایای این باور

معایب این باور

نمی دانم چرا، اما تغییر ترسناک است و این باور مرا از مقابله با ترس باز می دارد.

من با این باور فرصت ها را از دست می دهم. 


حتی اگر شکست بخورم، در نهایت می بتوانم چیزی مفید برای زندگی ام یاد بگیرم و در پایان یک فرآیند زمانی خود را موقعیتی دیگر بیابم.


با این دیدگاه نمی توانم کاری انجام دهم تا از وضعیتی که هستم به موقعیت ترجیحی انتقال یابم. مثل گیر کردن تو گل است.

من مجبور نیستم تلاش کنم. تغییر مشکلات زیادی دارد.

این باور باعث می شود احساس بدبختی کنم.

اگر تلاش نکنم، لازم نیست ریسک شکست را بپذیرم.

البته این بدان معناست که من نیز هرگز نمی توانم موفق شوم.


به کاربرگ 3-8 قسمت دوم مراجعه کنید

________________________________________________________

فهرست فصل سوم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد