بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

داستان جدید زندگی مایا- امید، تلاش، تغییر (کاربرگ 3-16)

مایا: من شغل خوبی دارم و برای به دست آوردن آن خیلی زحمت کشیدم. لازم نیست دستاورد هایم را دست کم بگیرم. بله، من گاهی اوقات عصبانی می شوم اما چه کسی عصبانی نمی شود؟ علاوه بر این، من قادر به یادگیری رفتارهای جدید هستم و روی تحریک پذیری خود کار می کنم. من دوستان زیادی ندارم چون معتاد به کارم هستم. این برای من یک مشکل میباشد، اما کمی از کارم کم می کنم و دوستان جدیدی می یابم. من میخواهم زندگیم معنای بیشتری داشته باشد و برای دیگران مفید باشم. برای شروع، قصد دارم چند کار خیرخواهانه انجام دهم.

_________________________________________________________

 

تمرین!

حالا نوبت شماست. این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

1. در کاربرگ 3-17، متن داستان زندگی فعلی خود را بنویسید، از جمله اینکه امروز و آینده خود را چگونه می بینید. موفقیت ها، روابط و شکست های خود را چگونه می بینید؟

2. در کاربرگ 3-18، داستان زندگی جدید خود را بنویسید. مطمئن شوید که افکار خود را در مورد امید، تغییر، امکانات و همچنین تقلا خود درج کرده باشید.

3. داستان زندگی جدید خود را روزانه به مدت یک ماه بخوانید. اگر فکر جدیدی در ذهنتان جرقه زد، هر طور که صلاح می دانید تغییراتی در داستانتان ایجاد کنید.


_________________________________________________________ فهرست فصل سوم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد