بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

برگه پیگیری واکنشهای بدن تکین و افسردگی و اضطراب (کاربرگ 4-1)

واکنش بدن

بدنم چه حسی داشت؟

چه زمانی اتفاق افتاد؟ چیکار می کردم؟

خستگی

احساس می کنم بدنم سنگین است و کوفته میباشم. انگار دارم از  گل و لای می گذرم.

اخیراً هر روز این احساس را دارم.

وضعیت بدن

در حالی که سر و شانه ام خم بود راه میرفتم و من پشت میز کارم خسته و غرق چرت بودم.

این را بیشتر بعد از ناهار در روزهای پنجشنبه و جمعه متوجه می شوم.

علائم معده 

هیچ

-

سفتی عضلانی

در کتف و کمرم احساس درد کردم.

صبح دوشنبه، داشتم روی پروژه جدید با رئیسم کار می کردم.

سردرد

این هفته هیچی

-

تنفس/افزایش ضربان قلب

می توانم بگویم تنفسم تند و سطحی بود.

سه شنبه عصر زمانی که با همسر سابقم صحبت می کردم.

سایر موارد: سرگیجه، تعریق، عدم جدیت، سوزن سوزن شدن، فشار در گلو یا قفسه سینه، احساس حواس پرتی و گمشدگی

احساس حواس پرتی و سبک مغزی

صبح شنبه قبل از پرداخت صورت حساب رخ داد.

 

تکین پس از پر کردن برگه پیگیری واکنشهای بدن خود، مدتی را صرف فکر در مورد تمرین خود می کند (کاربرگ 4-2 را ببینید).


_________________________________________________________ فهرست فصل چهارم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد