بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

احساس دلهره و استرس- بازتاب های تکین (کاربرگ 4-2)

تکین: متوجه شدم که بدنم به آنچه در زندگی من میگذرد واکنش نشان می دهد. من واقعاً قبلاً از آن آگاه نبودم. این احساسات خیلی خوشایند نیستند. شاید دکترم درست می گوید که من افسرده هستم. من متوجه شدم که صحبت کردن با همسر سابقم و رئیسم باعث می شود احساس دلهره و استرس داشته باشم. من همچنین فکر می کنم در مورد مسائل مالی نگران هستم اگرچه نمی خواستم آن را اعتراف کنم. حالا که همه اینها را می دانم، واقعاً می خواهم اقدام کنم تا خودم را به جایگاه بهتری برسانم.

_________________________________________________________ 


تمرین!

اکنون برگه پیگیری واکنش های بدن خود را پر کنید (به کاربرگ 4-3 مراجعه کنید) و بازتاب خود را نیز بنگارید (کاربرگ 4-4 را ببینید).


1. یک یا دو بار در روز، هر یک از واکنش های بدن را در ستون سمت راست مرور کنید.

2. اگر واکنشی را در یک دسته خاص تجربه کردید، نحوه واکنش بدن خود را توضیح دهید (در ستون وسط).

3. زمان وقوع واکنش بدن و آنچه در آن زمان در حال وقوع هستند را یادداشت کنید. این اطلاعات باید به شما کمک نمایند تا نقاط بین رویدادها و واکنش ها را به هم متصل کنید.

4. پس از تکمیل برگه پیگیری، کمی زمان صرف کنید تا به آنچه می بینید فکر کنید و بازتاب خود را بنویسید.


_________________________________________________________ فهرست فصل چهارم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد