بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

ردیابی فکر مایا- حالات روحی در یک حادثه (کاربرگ 4-11)

عواطف و حس ها (رتبه 1-100) 

رویدادهای مربوطه 

افکار/تفسیرها

ناامیدی (70); حالت تهوع

گلگیر ماشینم را خرد کردم.

نمی توانم باور کنم که من چرا اینقدر احمق هستم. همه در محل کار متوجه خواهند شد.

عصبی (90); گرفتگی عضلات پشت و شانه هایم


وقت ندارم با این موضوع کنار بیایم. باید با شرکت بیمه تماس بگیرم، برآورد تعمیرات را دریافت کنم و وسیله نقلیه جایگزین بیابم. در حال حاضر در خیلی از امور قراردادی با آقای باشار عقب مانده ام. من هرگز آن را به موقع انجام نخواهم داد.

 

مثال!

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، آقای تکین در زمان دیگری در همان محل تصادف میکند. او ماشین خود را به همان ستون بتنی زده است. او یک برگه ردیابی فکر در مورد این حادثه را  کامل کرده است (به کاربرگ 4-12 مراجعه کنید).


_________________________________________________________ فهرست فصل چهارم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد