بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

ردیابی فکر بکمان- بزرگ‌نمایی، ذهن‌خوانی، تعمیم افراطی، پیشگویی نامعتبر (کاربرگ 5-2)

تمرین!

عواطف و حس ها (رتبه 1-100)

رویدادهای مربوطه

افکار/تفسیرها

تحریفگر شناختی اطلاعات

غمگین (75); سنگینی و خستگی شدید

پیشنهاد من برای آن خانه شکست خورد. مشاور املاک گفت ما می توانیم  یک معامله خوب برای خانه دیگری داشته باشیم.

من هرگز معامله ای به این خوبی پیدا نمی کنم. معامله های سودمند هیچ وقت برای من پیدا نمی شوند.

تعمیم افراطی، به‌ صورت سیاه و سفید دیدن، نادیده انگاری شواهد

مأیوس (70)، مضطرب (65)؛ ناراحتی در قفسه سینه ام

رئیسم گفت باید سودرسانی خود را افزایش دهیم.

من از این کار متنفرم! رئیس باید از من متنفر باشد. هرگز وضعم بهتر نخواهد شد. من نمی توانم این استاندارد را برآورده کنم. بعدش چی می شود؟

بزرگ‌نمایی، ذهن‌خوانی، به‌ صورت سیاه و سفید دیدن ، تعمیم افراطی، پیشگویی نامعتبر


_________________________________________________________ فهرست فصل پنجم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد