بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

ردیابی فکر تکین- خشم و اندوه (کاربرگ 4-12)

عواطف و حس ها (رتبه 1-100) 

رویدادهای مربوطه 

افکار/تفسیرها

خشم (80); صورت برافروخته و تنفس سریع

من به ستون بتنی نکبت با ماشین اسپرت جدیدم زدم

هیچ دلیل خوبی وجود ندارد که کسی در آنجا ستون بتنی را نصب کند! من باید از کسی که مالک این پارکینگ است شکایت کنم.

غمگین (65); خسته


این وحشتناکه. من فقط سه ماه است که ماشینم را دارم. ماشین‌ها بعد از اینکه تصادف کنند هرگز مثل قبل نمی شوند. همیشه اتفاقات بد برای من می افتد.

 

 تمرین!

اکنون، باور کردن این موضوع برای شما بسیار سخت است، اما اتفاقاً خانم جیران یک هفته بعد در همان پارکینگ حضور داشته و به نظر می رسد ماشین او به همان ستون بتنی ضربه زده است. مانند مایا و تکین، او هم برگه ردیابی فکر  را تکمیل می کند (به کاربرگ 4-13 مراجعه کنید).


_________________________________________________________ فهرست فصل چهارم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد