بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 1-6 بازتاب های تکین: من افسردگی دارم یا اضطراب

تکین: می توانم ببینم که علائم افسردگی دارم. من قبلا متوجه این موضوع نبودم و دریافتم که افسردگی به وضوح بر فعالیتهای فیزیکی من تاثیر می گذارد. افسردگی بر انرژی، میل جنسی و اشتهای من تأثیر دارد. این اختلال همچنین باعث شده که از نامزدم  کنار بکشم که می‌تواند به دلیل از دست دادن میل جنسی باشد. ظاهراً چند علامت اضطراب هم دارم و فکر می کنم همیشه داشتم. وقت آن است که کاری در این مورد هم انجام دهم. 

________________________________________________________________

بخاطر بسپار!

مطالب ما با تمرین کامل می شود. شما بدون انجام کمی تمرین نمی توانید احساس بهتری داشته باشید. آنقدرها هم سخت نیست البته، می‌توانید چند تمرین را حذف کنید، اما هر چه بیشتر انجام دهید، زودتر احساس بهبود خواهید داشت. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما نوشتن چیزها، دنیای خوبی است. نوشتن به شما کمک می کند تا به خاطر سپردن، تمرکز و تأمل را افزایش دهید.

تمرین!  

اکنون نمودار رتبه بندی مشکلات شخصی خود را در کاربرگ 1-7 تکمیل کنید. به آزمون‌های قبلی در این فصل نگاهی بیندازید و زیر مشکل‌سازترین افکار، احساسات، رفتارها و مسائل مربوط به روابط اجتماعی  خط بکشید. سپس حداکثر ده مورد از مهم‌ترین مواردی را که زیر آنها خط کشیده‌اید را انتخاب کنید و آنها را در نمودار رتبه بندی مشکلات شخصی خود بنویسید.

علاوه بر این، علامت (اض) را با علائمی که بیشتر نشان دهنده اضطراب هستند (موضوعات زوج در آزمون های قبل) و (اف) را با علائمی که بیشتر با افسردگی مطابقت دارند (موارد با شماره فرد) قرار دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد