بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 9-10 پلکان ترس یارارلی- پشت سر گذاشتن ترس


حضور در یک فیلم محبوب در شب افتتاحیه. (95)

شرکت در یک بازی بسکتبال کالج. (90)

حضور در یک بازی بیسبال لیگ برتر. (85) 

 

رفتن به خرید مواد غذایی در بعدازظهر شنبه. (8 

در تعطیلات آخر هفته تنها در مرکز خرید قدم میزنم. (80)

در تعطیلات آخر هفته با یک دوست در مرکز خرید قدم زدن. (75)

اواسط هفته خودم به مرکز خرید می روم. (70)

تصور اینکه در یک جمعیت بزرگ گرفتار شده ام. (65)

اواسط هفته با یک دوست به مرکز خرید می روم. (55)

حضور خودم در یک مراسم سینمایی در طول هفته. (45)

حضور در یک مراسم سینمایی با یک دوست در طول هفته. (40)

تصور ایستادن در صف یک تئاتر شلوغ. (35)

خودم میرم اداره پست. (30)

آخر هفته خودم به داروخانه می روم. (25)

قبل از باز شدن فروشگاه ها، خودم در مرکز خرید قدم می زنم. (20)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد