بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 10-9 تقویم فعالیت های بدنی


ایام

فعالیت من 

احساس من

شنبه

در محل کار به جای اینکه طبق معمول سوار آسانسور شوم از پله ها بالا و پایین می رفتم.

به طور شگفت انگیزی نفسم بند آمده بود، اما احساس می کردم قدمی در مسیر درست دارم بر میدارم.  

یکشنبه 

برای آموزش رزمی به کلاس کیک بوکسینگ رفتم.

از ترس، عقب گروه ایستادم و احساس احمقانه ای داشتم. اما بعد از مدتی، حالم خیلی خوب بود.  

دوشنبه

اصلا هیچی. من یک خرس تنبل بودم.

مقصر، مقصر، مقصر.

سه شنبه 

با دوستم به پیاده روی طولانی رفتم.

بعد از آن واقعا احساس آرامش کردم. برای من خوب بود که ببینم دوستم چقدر خوشحال است.

چهارشنبه 

دوباره به باشگاه رفتم.

امیدوارم بتوانم این را به عادت تبدیل کنم. احساس خوبی دارم علاوه بر این، چند زن در این ورزشگاه حضور دارند!

پنجشنبه 

من با چند نفر از دوستان به پیاده روی گروهی رفتیم.

این احساس عالی بود. بیرون بودن خوب بود و از کار تیمی بسیار لذت بردم.

جمعه

لم  دادن روی مبل حالشو بردم.

هی، اشکالی ندارد که گاهی استراحت کنم. با زور کار پیش نمی رود.


تمرین!

از کاربرگ 10-10 برای پیگیری پیشرفت تمرین خود استفاده کنید. از نوشته های خود شگفت زده خواهید شد چرا که بر روی هدف خود متمرکز می شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد