بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 10-5 تمرین غلبه بر افکار انگیزه‌زدا آیلار- ورزش به غلبه بر خستگی کمک می کند

کاربرگ 10-5 تمرین غلبه بر افکار انگیزه‌زدا آیلار

افکار انگیزه‌زدا 

افکار انگیزشی

وقت ورزش ندارم.

می‌توانم هر شب 30 دقیقه از تماشای تلویزیون خود را کم کنم و 15 یا 20 دقیقه زودتر بیدار شدن هم چندان سخت نخواهد بود. حدس می‌زنم، اولویت‌بندی موارد مهم است.  

من پولی ندارم که مراقب بچه استخدام کنم تا بتوانم ورزش کنم.

می‌توانم یک برنامه ورزشی ویدئویی بگیرم و در خانه تمرین کنم یا بچه‌ها را به پیاده‌روی ببرم. من بیشتر دوست دارم با آنها دوچرخه سواری کنم.

من همیشه با ورزش بیش از حد خسته میشوم.

عجبا! آنطور که من فکر می کنم، ورزش معمولا به غلبه بر خستگی کمک می کند.

من بیش از حد افسرده هستم و نمی توانم ورزش کنم.

طبق آنچه خوانده ام، ورزش در واقع به شکست افسردگی کمک می کند. فقط به این دلیل که من تمایلی به ورزش ندارم به این معنی نیست که نمی توانم آن را انجام دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد