بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 10-7 تمرین غلبه بر افکار انگیزه‌زدا من


افکار انگیزه‌زدا 

افکار انگیزشی

من حوصله ورزش کردن ندارم وقتی حالش را داشتم شروع به انجام آن خواهم کرد.



.  

من کسی نیستم که ورزش کنم. من آدم این کار نیستم.



.

ورزش ارزشش را ندارد که خودم را به زحمت بیندازیم.

 


.

ورزش یک تعقیب بیهوده است.



.

وقت ورزش را ندارم.



.

من خیلی خسته هستم و نمی توانم ورزش کنم.



.

من برای ورزش خیلی پیرم.



.

از ورزش متنفرم.



.

من بیش از حد افسرده و مضطرب هستم و نمی توانم ورزش کنم. وقتی حالم بهتر شد این کار را انجام خواهم داد.



.

من از نظر جسمی به اندازه کافی برای ورزش های سخت سالم نیستم و نمی توانم ورزش کنم.



.

من خیلی درد دارم که نمی توانم ورزش کنم.



.

هزینه سالن ها و تجهیزات بسیار زیاد است. من پول کافی برای ورزش ندارم.



.

ورزش ارزش تلاش را ندارد.



.








.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد