بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 13-7 افکار مختل کننده خواب و افکار خواب آور

مثال!

افکار مختل کننده خواب 

افکار خواب آور

اگر به اندازه کافی نخوابم، روزم به کلی خراب خواهد شد.

من صدها روز پس از کافی نخوابیدن زنده مانده ام. من آن را دوست ندارم، اما برخی از آن روزها کاملاً خوب بودند.

وحشتناک است وقتی فوراً به خواب نمی روم.

من دوست ندارم که شب بیدار بمانم، اما این بدترین چیزی نیست که تا به حال برای من اتفاق افتاده است. شاید بتوانم از مهارت های آرامش بخشم استفاده کنم و حداقل کمی بهتر استراحت کنم. پایان دنیا که نیست. 

به اندازه کافی نخوابیدن خطرناک است.

فکر می‌کنم رانندگی طولانی مدت بدون خواب کافی خطر جزئی دارد، اما می‌توانم خستگی‌ رانندگی را کنترل کنم و اگر مجبور شوم خودم را از جاده کنار بکشم. مردم معمولاً از خواب ناکافی نمی میرند.

طاقت نخوابیدن را ندارم.

من در خیالم فاجعه سازی می کنم. لپ کلام دوست ندارم نخوابم اما چیزهای بدتر زیادی وجود دارند. نگرانی در مورد آن فقط مشکل را بدتر می کند. فقط باید هر اتفاقی را که می افتد بپذیرم و اگر در انجام آن مشکل دارم، فصل 8  اضطراب و افسردگی را باید بخوانم.

بخاطر بسپار!

نگرانی در مورد چیزهای دیگری به جز خواب نیز می تواند توانایی شما را برای داشتن خواب خوب در شب مختل کند. اگر به طور کلی نگران هستید، توصیه میکنیم تمرینات فصل 5، 6 و 7 را بخوانید و با دقت کار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد