بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

سفر سردار به آینده- اثرات استرس امروز در آتیه (کاربرگ 6-15)

سردار: اگر واقعاً رفتاری بسیار احمقانه یا ناشیانه داشته باشم، احتمالاً احساس خیلی بدی خواهم داشت و در حال حاضر فکر میکنم تأثیر آن بر زندگی من 30 درصد یا حتی 40 درصد است. یک هفته گذشته، هنوز احساس خجالت دارم. من گمان میکنم که نسبتاً اغلب تصاویر این حادثه به مرور از بین بروند. اما شش ماه بعد، شک دارم که اصلاً به این حادثه فکر کنم. من مطمئن هستم که یک سال بعد تقریباً به طور کامل آن را فراموش خواهم کرد. بنابراین حدس می‌زنم تأثیر کلی آن بر زندگیم احتمالاً حدود یک درصد خواهد بود.

______________________________________________________


سردار پس از تصور فکر مخرب خود در آینده، احساس می کند که آماده است تا یک فکر جایگزین واقعی تری ایجاد کند (به کاربرگ 6-16 مراجعه کنید).


_________________________________________________________

فهرست فصل ششم این کتاب

--------------

همه مطالب:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد