بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 18-5 تمرین توصیف و تشکر از دوست- پیامک قدردانی از دوست

آنچه که ژینا از دنیای روان برداشت کرده (پیامک تشکر از دوست)  

با ارسال نمونه متن تشکر زیبا و ادبی و نمونه متن سپاسگزاری مانند متن تشکر از خانواده، متن تشکر از دوست یا متن تشکر از بزرگتر از اطرافیان و عزیزانمان تشکر کرده و به یاد لطف آنها باشیم.

  • میدانم که حمایت از من برایت چالشی بزرگ بوده است و تو با بزرگواری هیچ گاه نزد من سختی آن را بیان نکردی. بسیار سپاسگزارم دوست خوب من.

  • دوست عزیزم! از تو ممنونم که هر زمان نیاز داشتم، در کنارم بودی. من تا ابد محبتت را فراموش نخواهم کرد و به تو مدیون خواهم ماند.

  • از دوران کودکی تا کنون همه مراحل زندگی را با هم و در کنار هم طی کرده‌ایم و از لحظه لحظه‌اش خاطره ساخته‌ایم. امروز من قصد دارم تا از تو به این دلیل که دوستی را این چنین در حق من ادا کردی، سپاسگزاری کنم. امید دارم که بعد از این هم لحظات شیرین و دوست داشتنی را در کنار هم بگذرانیم.

  • حتی تصور مواجه شدن با این دوران سخت بدون وجود تو بدنم را به لرزش می‌اندازد. برای حضورت و کمک‌های بی منتی که به من کردی از تو سپاسگزارم.

  • حریم سینه ام دایره ای ست که اهمیتی ندارد با چه شعاعی رسم می شود تو همیشه در مرکز آن ایستاده ای. 

  • با حضور تو زندگی همیشه آسان به نظر می‌رسد. در مدت غیبت کوتاه تو، توانستم بفهمم که برای داشتن آرامش در زندگی، چقدر وجودت مهم است. شادی و آرامش من در گرو وجود تو و حضورت در کنارم است.

  • نوشته های روی شن، مهمان اولین موج دریا هستند اما حکاکیهای روی سنگ، مهمان همیشگی تاریخند و دوستان خوب حک شدگان روی قلبند و ماندگاران ابدی.

  • راز داشتن یک رابطه دوستی مداوم این است که به آن رابطه نه تنها به عنوان یک امتیاز، بلکه به عنوان یک مسئولیت نگاه کنیم. از تو ممنونم که در سال‌های دوستی‌مان این مسئولیت را به خوبی درک کردی.

  • گاهی فکر می‌کنم که شاید تو فرشته محافظ من هستی. اگر چنین است، بدان که کارت را به درستی انجام می دهی. دوست همراه و‌ مهربان من، از تو ممنونم.

  • دوستی به خوبی و مهربانی تو بسیار کمیاب است. می‌خواهم به طور ویژه از تو تشکر کنم و بگویم که تو کارهای زیادی برای من انجام داده ای که هیچ گاه قادر به جبران آنها نیستم. ممنونم دوست من. تو بهترین هستی.

  • وقتی همه از کنارم رفتند، تو تنها کسی بودی که با من ماندی. تشکر صمیمانه من را بپذیر و بدان که معنی حضورت را درک میکنم و برایم ارزشمند است. از تو سپاسگزارم.

  • من هیچ گاه معنی تنهایی را درک نخواهم کرد، زیرا به خاطر حضور تو من هیچگاه تنها و غمگین نمیشوم. حضور تو به من کمک کرده است تا از تاریک ترین زوایای زندگی عبور کنم و غمی در قلبم باقی نماند. دوست من بودنت برایم بسیار ارزشمند است.

  • دوست من از تو سپاسگزارم که هرگاه صدایت کردم، کنار من بودی و حرفهایم را شنیدی.مهم نیست که هرکدام از ما در کجای این دنیا و در چه شرایطی باشیم، من همیشه اطمینان دارم که در هر حال تو برای بودن در کنار من آماده ای.

  • یکی از لذت بخش ترین لحظه‌ها، هنگامی است که به دوستانت و محبت‌های‌شان فکر میکنی.برای من تو بهترین دوستم هستی و از به یاد آوردن همه لحظه‌های با هم بودنمان و مهربانی‌ها و خوبی‌هایت قلبم روشن می‌شود.از تو ممنونم که حتی در غیابت با خاطراتت مرا شاد میکنی.

  • پیدا کردن یک دوست خوب بسیار دشوار است و من خوشحالم که توانسته‌ام دوست خوب خود را پیدا کنم. کارهایی که برای من انجام داده‌ای خارج از انتظارم بوده است ولی تو با سخاوت و ازخودگذشتگی دست به انجام آنها زدی تا من احساس راحتی کنم. این بسیار ارزشمند و غیر قابل چشم پوشی است. از تو برای همه چیز سپاسگزارم.

  • دوست من از تو ممنونم که اخلاق و رفتار مرا آنگونه که هست تحمل کردی. با اینکه شاید خودت این را ندانی، ولی باید بگویم که کمک تو بود که سبب شد تا من خود واقعیم و آن کسی که به راستی هستم را دوست بدارم.

  • سپاسگزارم دوست مهربانم که اینگونه با محبت و آغوش باز دوستی مرا پذیرفتی. بدون تو زندگی برای من بسیار سخت و تاریک می گذشت و دنیای من بدون همراهی تو هیچ رنگ و درخششی نداشت.

  • دوست عزیزم! تو یکی از نزدیک‌ترین انسان‌های زندگی من هستی که همیشه برای همراهی و ایستادن در کنارم آماده بوده‌ای. امروز از خلال این جملات می‌خواهم این پیام را به تو برسانم که سپاسگزارت هستم و پیوند محکم و طولانی دوستی میان ما بسیار برایم ارزشمند است.

  • از تو ممنونم که دوست من هستی. وجود تو زندگی من را سرشار از لذت و خوشی کرده و به گوشه‌های تاریکش رنگ پاشیده است. تا آخرین لحظه زندگیم خواستار دوستی و همراهی تو هستم.

  • همان طور که ارزش رنگین کمان در رنگ‌های درخشانش و ارزش عطر در رایحه خوشش است، زندگی من نیز با داشتن دوست قدیمی چون تو ارزش پیدا می‌کند. از تو قدردانی می کنم که دوست من هستی.


کاربرگ 18-5 تمرین توصیف و تشکر از دوست- پیامک قدردانی از دوست

دوست مهربانم!

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد