بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

کاربرگ 18-6 بازتاب های من- نامه قدردانی از خدا

آنچه که آیهان از دنیای روان برداشت کرده (نامه قدردانی از خدا) 

خدای خوب و مهربان و همراه خواب و بیداری من! 

سلام بر تو، تو که از لایه لایه ی درونم خبر داری، خدای بزرگم، از چه سخنی با تو بگویم که فراوان، تو که از همه سلولهای وجودم خبر داری. 

خدای عزیز من! می خواهم برایت بنویسم که ممنون هستم از تو، برای تمام وقتایی که حواست به من  بوده است و در تمام سختی ها دستانم را محکم گرفته ای. از تو ممنون هستم که همیشه در لبه پرتگاه به من کمک کرده ای و نگذاشته ای لغزشی کنم. می خواهم از تو تشکر کنم بابت همه لحظاتی که من غرق در کارهای خودم بوده ام اما تو همچنان من را از یاد نبردی. از تو تشکر می کنم بابت نعمت سلامتی که به من عطا کرده ای. بابت هوش و استعدادی که دارم و امیدوارم که بتوانم در بهترین راه ازآن استفاده کنم. خدای خوبم بابت خانواده خوب و حمایتگری که دارم از تو تشکر می کنم. پدر و مادر بهترین سرمایه های زندگی من هستند و از تو می خواهم که همیشه سالم و سلامت باشند. 

 پروردگار عزیز! تشکر می کنم که بر من همیشه نگاه کرده و از خطرات محافظتم کرده ای. تشکر می کنم برای لحظات خوشی که در زندگیم داشته ام و شادی هایی که به من هدیه داده ای. همچنین، تشکر می کنم برای لحظات سختی که از آنها درس هایی یاد گرفتم و با کمک تو از آنها عبور کردم. پروردگار عزیز، تو را به خاطر امیدها سپاسگذارم. از تو می خواهم که به من قوت و توانایی بدهی تا با مشکلات و چالش های زندگی روبرو شوم. چه در دورانی که محکم ترین صخره های سختی پیش رویم بودند و چه در زمانهایی که دریا غم به آشوب در آمده بود، تو را به خاطر کمکت که در پشت سر گذاشتم تشکر می کنم. تو را به خاطر خانواده ام و دوستانم که همیشه در کنارم بوده و به من انرژی و عشق می دهند تشکر می کنم و لطفاً بر همه آنها مراقبت کن.

خدای بزرگ! گفته ای که گاهی برای اجابت باید به زبان بیاورم و از تو طلب کنم و صدایت بزنم. خدای مهربانم همه خواسته هایم را می دانی بر همه آن خواسته هایی که سالم است لباس اجابت بپوشان. می خواهم نامه ام به تو را این گونه به پایان برسانم: من هر چه که دارم از وجود تو است. از تو ممنون هستم که هستی و برایمان خدایی می کنی. دوستت دارم.


کاربرگ 18-6 بازتاب های من- نامه قدردانی از خدا

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________

_________________________________________________________


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد