بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

بگو مگو در افسردگی و اضطراب

آیا شما بیش از حد نگران و غمگین می باشید؟ خبر خوب! شما می توانید بر این مشکلات غلبه کنید.از این کتاب به عنوان مکملی برای مشاوره استفاده نماِئید. برای تسهیل به برگه ها مراجعه و از اولین مطلب شروع به خواندن کنید. نتیجه را با انجام تمرینات خواهید گرفت.

شرکت در گروه های پشتیبانی- پزشکان، روانپزشکان، روانشناسان، مشاوران

گاهی اوقات ایده بدی نیست که از دیگرانی که در حال حاضر مشکلاتی مشابه مشکلات شما را تجربه می کنند یا قبلا تجربه کرده‌اند، حمایت بخواهید. روزنامه ها و وبسایتهای محلی خود را برای گروه های پشتیبانی بررسی کنید. احتمالاً از تعداد گروه های مختلفی که پیدا می کنید شگفت زده خواهید شد. 


هشدار!

در مورد بسیاری از گروه های پشتیبانی اینترنتی، مراقب باشید. گاهی اوقات افرادی نسبتاً عجیب و غریب و آشفته به پشتیبانی از چت روم های گروهی می روند و سعی می کنند از افراد آسیب پذیر سوء استفاده کنند.


مشاوره با پزشکان اولیه

اکثر پزشکان خانواده و متخصصین داخلی آموزش تخصصی در درمان اختلالات عاطفی ندارند. با این حال، اضطراب و افسردگی شما ممکن است ناشی از مشکلات فیزیکی باشد و پزشک شما می تواند دریابد که عارضه شما مربوط به موارد روانی یا بیماریهای بدنی است. علاوه بر این، پزشک شما می تواند شما را به متخصصان بهداشت روان مناسب ارجاع دهد. البته تقسیمات متخصصان بهداشت روان در هر کشور ممکن است متمایز از کشور دیگر باشد.


مشاوره با روانپزشکان

روانپزشکان آموزش های گسترده ای در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی دارند. اکثر روانپزشکان عمدتاً از دارو برای درمان این اختلالات استفاده می کنند و به ویژه در مدیریت عوارض جانبی داروها آگاهی لازمه را دارند. (برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان از طریق دارو، به فصل 14 مراجعه کنید.) برخی از روانپزشکان دارای آموزش های تخصصی در زمینه تکنیک های روان درمانی مانند این کتاب دارند، بنابراین اگر به دنبال این کمک هستید، باید زودتر پرس و جو کنید.


مشاوره با روانشناسان

روانشناسان معمولاً دارای مدرک دکترای روانشناسی هستند که به آنها آموزش های گسترده ای در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی می دهند. آنها در درجه اول از روان درمانی استفاده می کنند، که شامل جلسات فردی است که در طی آن شما و روانشناستان روی اهدافی برای غلبه بر مشکلات خود کار می کنید. برای بهترین نتایج، مطمئن شوید که روانشناس شما با روشهای درمانی معتبر علمی آشنا است. برخی روانشناسان با آموزش های اضافی و تخصصی مجاز به تجویز دارو نیز هستند.


مشاوره با مشاوران

اکثر مشاوران دارای مدرک کارشناسی ارشد در مشاوره یا روانشناسی هستند و در زمینه درمان و تشخیص اختلالات عاطفی آموزش دیده اند. قبل از شروع یک برنامه درمانی، مطمئن شوید که مشاور شما با تکنیک های روان درمانی معتبر علمی آشنا است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد